Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Sportanläggningar - lättläst

Sportanläggningar - lättläst

Sporthallar

I Nässjö finns 7 sporthallar.
Det finns även små sporthallar (gymnastiksalar) att hyra.

Vill du veta mer ring 0380-51 81 56

Fotbollsplaner

Det finns fotbollsplaner i Nässjö och i kransorterna.
Även de går att hyra.

Ishallar

Man kan åka skridskor i Stinsen Arena
och i ishallen på Skogsvallen på vintern.
Vissa tider kan alla åka skridskor.

Simhallen

Vill du veta mer ring 0380-51 82 00

Kontakt

Expandera Minimera

Kultur- och fritidsförvaltningen
0380-51 82 72
kultur.fritid@nassjo.se

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.