Öppna sök Stäng sök Sök
Öppna Meny Stäng meny Meny

Kultur och fritid - lättläst

I Nässjö kommun kan alla hitta något
som gör livet trevligt.

I Nässjö finns fina naturområden.
    
I Nässjö finns bibliotek där du kan låna böcker,
läsa tidningar och lyssna på musik. 
Här finns fotbollsplaner, sporthallar
och ishallar.

För dej som tycker om att simma finns
en simhall.

Nässjö har ett stort utbud av kulturprogram.
Du kan gå på teater och dans.
Du kan lyssna på musik av olika slag och se film.
Här finns något för alla åldrar.

Nässjö har parker där människor kan trivas
bland vackra blommor och träd.

Kontakt

Expandera Minimera

Kultur- och fritidsförvaltningen
0380-51 82 72
kultur.fritid@nassjo.se


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.