Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Kultur och fritid - lättläst

Kultur och fritid - lättläst

I Nässjö kommun kan alla hitta något
som gör livet trevligt.

I Nässjö finns fina naturområden.
    
I Nässjö finns bibliotek där du kan låna böcker,
läsa tidningar och lyssna på musik. 
Här finns fotbollsplaner, sporthallar
och ishallar.

För dej som tycker om att simma finns
en simhall.

Nässjö har ett stort utbud av kulturprogram.
Du kan gå på teater och dans.
Du kan lyssna på musik av olika slag och se film.
Här finns något för alla åldrar.

Nässjö har parker där människor kan trivas
bland vackra blommor och träd.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.