Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Kultur - lättläst

Kultur - lättläst

I Nässjö kommun finns det många olika typer
av kultur att ta del av och uppleva. 

Du kan lyssna på författare som berättar om sina böcker.
Du kan lyssna till musik av olika slag.
Gå på konserter.
Gå på teater och dansföreställningar.
Se konst i Nässjö konsthall.
Eller titta på våra stora väggmålningar.

Kontakt

Expandera Minimera

Kultur- och fritidsförvaltningen
0380-51 82 72
kultur.fritid@nassjo.se

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.