Lämna anbud till Nässjö kommun

Nässjö kommun publicerar alla sina större upphandlingar i systemet e-Avrop. I systemet kan du se både annonserade och planerade upphandlingar. Dessutom annonseras nya upphandlingar i systemet eSource, som på sikt kommer att ersätta e-Avrop.

Systemet e-Avrop

För annonserade och planerade upphandlingar besök e-Avrop,
Annonserade upphandlingar Nässjö kommun, e-Avrop Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Systemet eSource

För annonserade och planerade upphandlingar besök eSource,
Annonserade upphandlingar Nässjö kommun, Clira Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Lämna anbud

Om det är första gången du ska lämna anbud behöver du behöver du börja med att registrera ett konto i e-Avrop. Det är kostnadsfritt att använda systemet och att lämna anbud. Efter att du registrerat ditt konto får du omedelbar tillgång till systemet och upphandlingsdokument.

Det nya systemet eSource

Nässjö kommun, Nässjö Affärsverk, övriga höglandskommuner, Höglandsförbundet och kommunala bolag inför ett nytt system för att annonsera sina upphandlingar där leverantörer lämnar anbud. Det nya systemet heter eSource och tillhandahålls av Clira AB.

Under en övergångsperiod kommer det finnas aktiva upphandlingar i både nuvarande system e-Avrop och Tendsign, samtidigt som nya upphandlingar kommer att publiceras i eSource.

Användarguider i eSource för leverantörer

Användarguider för leverantörer (atlassian.net) Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Inbjudan till webbinarium: Lär dig att lämna anbud i eSource

Vi bjuder in till våra kommande webbinarium där vi går igenom hur ni lämnar anbud i det nya systemet eSource. Webbinarium kommer att hållas vid två tillfällen: