Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Kulturskolan - lättläst

Kulturskolan - lättläst

En skola för dig som tycker om musik, teater och dans.

Musik

Du spelar under skoldagen på din skola
eller på Kulturskolan efter skoldagens slut.

Elever kan hyra instrument

Du kan hyra blåsinstrument och
stråkinstrument.
Det kostar pengar att hyra instrument.

Dans

Skolan erbjuder även dans för elever
som är 6 år eller äldre.

Teater

Det finns teatergrupper för elever
från skolår 1 till och med gymnasiet.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.