Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Funktionsnedsättning - lättläst

Funktionsnedsättning - lättläst

Du som behöver stöd för att klara dig i vardagen kan
få hjälp av kommunen.

Vilket stöd du kan få beror på hur omfattande och
varaktiga funktionsnedsättningar du har.

För att få veta vilket stöd du behöver
gör handläggaren ett hembesök hos dig.
Ibland kan du besöka handläggaren.

Om du vill ha kontakt
ring medborgarkontoret 0380-51 80 00
Säg att du vill prata med en handläggare.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.