Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Boende för barn och vuxna - lättläst

Boende för barn

Familjehem
Om ett barn inte kan bo
hos sina föräldrar
kan barnet få bo i en annan familj

Boende för vuxna

Om en person med funktionsnedsättning
behöver mycket stöd i sitt hem
kan personen få bo i en gruppbostad.
Där finns det personal.

Om du vill ha kontakt,
ring medborgarkontoret 0380- 51 80 00.
Säg att du vill prata med en handläggare.

Kontakt

Expandera Minimera

Socialförvaltningen
socialforvaltningen@nassjo.se

Medborgarkontoret
0380-51 80 00

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.