Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Daglig verksamhet - lättläst

Daglig verksamhet - lättläst

Du som har en svår funktionsnedsättning
kan få ett enklare arbete.

Om du vill ha kontakt,
ring medborgarkontoret 0380-51 80 00.
Säg att du vill prata med en handläggare.

Kontakt

Expandera Minimera

Socialförvaltningen
socialforvaltningen@nassjo.se

Medborgarkontoret
0380-51 80 00

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.