Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Fritidshem - lättläst

Fritidshem - lättläst

Om du arbetar eller studerar
kan ditt barn få omsorg i fritidshem.

Ditt barn får komma till fritids
före skoldagens början och
efter skoldagens slut.

Fritidshemmen är också öppna
under jullov, påsklov, sommarlov,
och sportlov.

Barn i åldern 6 till 12 år
får komma till fritidshemmet.
Fritidshemmen finns ofta
i skolans lokaler.

Det kostar pengar för ditt barn
att gå på fritidshem.

Skicka in ansökan via e-tjänsten 
Sök plats i förskola och fritidshem
Skicka in den fyra månader innan 
du behöver fritidshem.

Kontakta medborgarkontoret
om du vill veta mer.
Telefonnummer 0380-51 80 00.

Kontakt

Expandera Minimera

Medborgarkontoret
0380-51 80  00

Barn- och utbildningsförvaltningen
bukontoret@nassjo.se

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.