Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Förskoleklass - lättläst

Förskoleklass - lättläst

Barn som är 6 år gamla
börjar i förskoleklassen.

Barnen är i förskoleklassen
fem timmar om dagen.
Förskoleklassen finns i skolans
lokaler.

Det kostar ingenting att gå i
förskoleklassen.

Före och efter förskoleklassen
kan barnet vara på fritidshem
om föräldrarna arbetar.
Det kostar pengar för ditt barn
att gå på fritidshem.

Kontakt

Expandera Minimera

Medborgarkontoret
0380-51 80  00

Barn- och utbildningsförvaltningen
bukontoret@nassjo.se

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.