Vad kostar en plats i förskolan?

Det kostar pengar för ditt barn att vara i förskolan.

Vi räknar ut avgiften på hushållets sammanlagda inkomster före skatteavdrag. Med hushåll menar vi makar, sammanboende eller ensamstående.

Nässjö kommun skickar räkning en gång per månad.

Den som betalar räkningen ska göra det senast dag 30 i varje månad.

Du måste tala om vilken inkomst du har. Vi behöver det för att räkna ut vad du ska betala.

Anmäl inkomsten i appen Edlevo.

Du anmäler inkomsten efter att ditt barn fått en förskoleplats.