Öppna sök Stäng sök Sök
Öppna Meny Stäng meny Meny

Vad kostar en plats i förskolan?

Det kostar pengar för ditt barn att vara i förskolan.

Vi räknar ut avgiften på hushållets sammanlagda inkomster före skatteavdrag. Med hushåll menar vi makar, sammanboende eller ensamstående.

Nässjö kommun skickar räkning en gång per månad.

Den som betalar räkningen ska göra det senast dag 30 i varje månad.

Du måste fylla i en inkomstblankett för att vi ska kunna räkna ut hur mycket du måste betala. Blanketten finns på medborgarkontoret.

Du fyller i inkomstblanketten när ditt barn fått en förskoleplats.

Kontakt

Expandera Minimera

Medborgarkontoret
0380-51 80 00

Barn- och utbildningsförvaltningen
bukontoret@nassjo.se


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.