Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Vad kostar en plats i förskolan?

Vad kostar en plats i förskolan?

Det kostar pengar för ditt barn
att vara i förskolan.

Vi räknar ut avgiften på hushållets
sammanlagda inkomster före skatteavdrag.
Med hushåll menar vi makar, sammanboende
eller ensamstående.

Nässjö kommun skickar räkning
en gång per månad.
Den som betalar räkningen ska göra det
senast dag 30 i varje månad.

Du måste fylla i en inkomstblankett
för att vi ska kunna räkna ut
hur mycket du måste betala.
Blanketten finns på medborgarkontoret.

Du fyller i inkomstblanketten
när ditt barn fått en förskoleplats.

Kontakt

Expandera Minimera

Medborgarkontoret
0380-51 80  00

Barn- och utbildningsförvaltningen
bukontoret@nassjo.se

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.