Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Äldre - lättläst

Äldre - lättläst

Du som inte kan klara dig på egen hand
kan få hjälp av äldreomsorgen.

Äldreomsorgen vill göra det lättare
för dig att bo hemma.

För att få veta vilken hjälp du behöver
gör biståndshandläggaren ett besök hemma hos dig.
Då kommer du och biståndshandläggaren överens om
vilken hjälp du behöver.

Om du behöver hjälp,
ring medborgarkontoret.
Telefonnummer 0380- 51 80 00

Säg att du vill prata med en biståndshandläggare.
Tala om var du bor.
Medborgarkontoret kopplar dig till rätt.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.