Äldre - lättläst
Du som inte kan klara dig på egen hand kan få hjälp av äldreomsorgen.
Äldreomsorgen vill göra det lättare för dig att bo hemma.
För att få veta vilken hjälp du behöver gör biståndshandläggaren ett besök hemma hos dig.
Då kommer du och biståndshandläggaren överens om vilken hjälp du behöver.
Om du behöver hjälp ring kontaktcenter. Telefonnummer 0380-51 80 00.
Säg att du vill prata med en biståndshandläggare.
Tala om var du bor.
Kontaktcenter kopplar dig till handläggare.
Kontakt
Kontaktcenter
0380-51 80 00
kontaktcenter@nassjo.se