Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Särskilt boende - lättläst

Särskilt boende - lättläst

På olika platser i kommunen finns hus med lägenheter för äldre.
De kallas särskilt boenden.

Du kan få bo där om du inte klarar av att bo hemma.
Där finns personal dygnet runt som hjälper dig med det du inte klarar av själv.

Om du behöver hjälp,
ring medborgarkontoret.
Telefonnummer 0380-51 80 00

Säg att du vill prata med en biståndshandläggare.
Tala om var du bor.
Växeln kopplar dig till rätt person.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.