Meny Stäng Sök
Meny Stäng Meny

Unga - lättläst

Unga - lättläst

Kommunen har ett särskilt ansvar
för barn och ungdomar.

Kommunen arbetar för att
barn och unga ska få en bra uppväxt.
Om barn och unga får problem
ger kommunen stöd och hjälp.

Kontakt

Expandera Minimera

Socialförvaltningen
socialforvaltningen@nassjo.se

Medborgarkontoret
0380-51 80 00

Hjälpte informationen på den här sidan dig?


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.
×
Use Google to translate nassjo.se.
Please be aware that Nässjö kommun cannot take responsibility for the accuracy of the translation.