Lämna anbud till Nässjö kommun

Nässjö kommun publicerar alla sina större upphandlingar i det befintliga systemet e-Avrop. I systemet kan du se både annonserade och planerade upphandlingar.

Systemet e-Avrop

För annonserade och planerade upphandlingar besök e-Avrop,
Annonserade upphandlingar e-Avrop, Nässjö kommun Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Lämna anbud

Om det är första gången du ska lämna anbud behöver du behöver du börja med att registrera ett konto i e-Avrop.

Det är kostnadsfritt att använda systemet och att lämna anbud. Efter att du registrerat ditt konto får du omedelbar tillgång till systemet och upphandlingsdokumenten.

Information om nytt system

Nässjö kommun och Nässjö Affärsverk tillsammans med övriga höglandskommuner, Höglandsförbundet samt kommunala bolag inför ett nytt system för att annonsera sina upphandlingar där du som leverantör lämnar anbud.

Det nya systemet kommer driftsättas i april 2024. För dig som leverantör innebär detta att alla upphandlingar som annonseras på höglandet nås via det nya systemet eSource. Befintliga upphandlingssystem e-Avrop och TendSign kommer fasas ut.

Webbinarie för leverantörer

Webbinarium med information om eSource för leverantörer kommer erbjudas vid två tillfällen. Välkommen att registrera dig.

Registrera dig för 23 april 15.30-16.00,
Webbinarium för leverantörer tisdag den 23 april, Teams Microsoft Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Registrera dig för 24 april 15.30-16.00,
Webbinarium för leverantörer onsdag den 24 april, Teams Microsoft Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..