Öppna sök Stäng sök Sök
Öppna Meny Stäng meny Meny

Funktionsnedsättning - lättläst

Du som behöver stöd för att klara dig i vardagen kan få hjälp av kommunen.

Vilket stöd du kan få beror på vilken hjälp du behöver.

För att få veta vilket stöd du behöver gör handläggaren ett hembesök hos dig.

Ibland kan du besöka handläggaren.

Om du vill ha kontakt ring kontaktcenter 0380-51 80 00. Säg att du vill prata med en handläggare.


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.