Öppna sök Stäng sök Sök
Öppna Meny Stäng meny Meny

Studera som vuxen - lättläst

I Nässjö kan du studera som vuxen på Nässjö Lärcenter.

Du kan läsa grundskolekurser och gymnasiekurser.

Du kan läsa svenska för invandrare.

Här finns särskola för vuxna.

Det finns också utbildningar där du lär dig ett yrke.

Kontakt

Expandera Minimera

Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.