Öppna sök Stäng sök Sök
Öppna Meny Stäng meny Meny

Förskoleklass - lättläst

Barn som är 6 år gamla börjar i förskoleklassen.

Barnen är i förskoleklassen fem timmar om dagen.

Förskoleklassen finns i skolans lokaler.

Det kostar ingenting att gå i förskoleklassen.

Före och efter förskoleklassen kan barnet vara på fritidshem om föräldrarna arbetar.

Det kostar pengar för ditt barn att gå på fritidshem.


Dolt fält, måste ligga längst upp
Vad kan vi göra bättre?
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan. Dina synpunkter är värdefulla för oss. Din medverkan hjälper oss att förbättra webbplatsen.